Тема : Розрізнення груп слів і речень. Встановлення межі речень у тексті.
Мета: ознайомити учнів з особливостями речення; формувати
навички правильного його інтонування; вчити розрізняти групи слів та речення,
встановлювати межі речень; розвивати критичне мислення, увагу,
спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; формувати компетентність
спілкування рідною мовою; виховувати дбайливе ставлення одне до одного.
Хід
уроку
Повторити
правила ст.112-113
Гра "Збери речення"
У, чарівні, природі, відбуваються,
зміни.
Повертаються, довгоочікувані, додому,
птахи.
Розквітають, весняні, квіти, перші.
Незабаром, травичка, зелененька,
з'явиться.
Гра "Так чи ні?"
- Речення - це кілька слів (Ні)
- Прозора крига вкрила річку. Це
розповідне речення? (Так)
- В кінці питального речення ставимо
крапку? (Ні)
- Речення - це назви предметів. (Ні)
- За метою висловлювання речення
бувають: питальні, розповідні, спонукальні. (Так)
- В кінці питального речення ставимо
знак питання. (Так)
- Речення - це слово або група слів,
що виражають закінчену думку. (Так)
- Сніжок запорошив річку, вкриту
тонкою... Це речення? (Ні)
- Я прийшов до... Це речення? (Ні)
- В кінці розповідного речення ставимо
крапку. (Так)
- Наша країна - Україна. Це розповідне
речення? (Так)
Бабуся сиділа біля вікна і шила Вітя з
Людою вилізли на канапу й гортали нову цікаву книжку у бабуні випала катушка і
застрибала по підлозі під стіл довго сперечались діти, кому котушку підняти а
бабуня тим часом нагнулася і підняла котушку
Немає коментарів:
Дописати коментар