Тема : Розрізнення груп слів і речень. Розпізнаванння речень за основними ознаками.
Мета: ознайомити учнів з
особливостями речення; формувати навички правильного його інтонування; вчити
розрізняти групи слів та речення, встановлювати межі речень; розвивати критичне
мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; формувати
компетентність спілкування рідною мовою; виховувати дбайливе ставлення одне до
одного.
Хід уроку
Вправа 1. Прочитай групи слів. Проведи дослідження.
Перевір себе за правилом.
Вправа
2. Допоможи Родзинці визначити, в яких рядках записано речення. Випиши їх у
зошит.
Вправа
3. Пригадай, як треба записувати речення. Перевір себе за правилом.
Вправа
4. Читалочка записала уривок з оповідання про парасольку. Визнач, якої помилки
вона припустилася.
Вправа
5. Запиши цей уривок без помилок.
Фізкультхвилинка.
Вправа 6-7. Прочитай повідомлення Ґаджика. Поясни, чи можна
назвати слова Ґаджика реченням. Чому? Зроби висновок про зв’язок слів у
реченні. Перевір себе за правилом.
Вправа
3. Пригадай, як треба записувати речення. Перевір себе за правилом.
Вправа
8. Утвори зі слів Ґаджика речення і запиши.
Домашнє завдання.
Пояснення
домашнього завдання. Вправа 9. Уяви, що ти в магазині парасольок. Яку із
зображених парасольок вибереш? Чому? Напиши про це 3-4 речення.
Немає коментарів:
Дописати коментар