Тема :Формування уявлення про слова - назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що зробить?
Мета:
формувати в учнів уявлення про слова – назви дій; учити розрізняти їх за
питаннями, знаходити слова – назви дій в тексті; розвивати зв’язне мовлення,
увагу, пошукову діяльність; формувати комунікативну компетентність спілкуватися
українською мовою; виховувати любов до всього живого, тварин.
Хід
уроку
Емоційне налаштування.
Дихальна вправа «Мильні бульбашки». Вдихати носиком, а видихати ротом, губи
складені в «трубочку».
Хвилинка каліграфії.
Повідомлення теми уроку.
Вправа 1. Ґаджик сфотографував рекламні щити і показав друзям.
Розглянь ці світлини. Прочитай написи на щитах.
Вправа
2. Разом з однокласниками дайте відповіді на запитання Ґаджика.
Вправа 3. Словникова робота. Поясни, як ти розумієш значення
слова реклама. Перевір за
словником, чи правильно ти думаєш.
Вправа 4. Читалочка дібрала слова про зоопарк. Запиши їх у три
колонки: у першу – іменники, у другу – прикметники, а в третю – усі інші слова
(дієслова).
Проведи дослідження.
Перевір себе за правилом.
Фізкультхвилинка.
Вправа 5. Четверо друзів вирішили відвідати зоопарк. Прочитай,
як вони туди їхали. Встав пропущені слова – назви дій і запиши текст.
Вправа 5. Четверо друзів вирішили відвідати зоопарк. Прочитай,
як вони туди їхали. Встав пропущені слова – назви дій і запиши текст.
Слайд 25. Вправа
6. Допоможи друзям полічити, скільки грошей вони витратять на квитки. Запиши
відповідь одним реченням. Підкресли слово – назву дії.
Слайд 26. Вправа
6. Допоможи друзям полічити, скільки грошей вони витратять на квитки. Запиши
відповідь одним реченням. Підкресли слово – назву дії.
Вправа 7. Розглянь світлини. Склади за однією з них розповідь
(2-3 речення) і запиши. Використай слова – назви дій.
Вправа 8. У зоопарку Щебетунчик попрямував до найбільшої
тварини. Прочитай текст про неї. Відгадай її назву і встав на початку тексту.
Підсумок.
Гра «Хто що робить?». Учитель демонструє малюнок тварини, учні
мають сказати, що вміє робити ця тварина. Наприклад: дельфін – плаває, мавпа –
стрибає, черепаха – повзає, тощо.
Домашнє
завдання.
Пояснення домашнього завдання. Вправа 9. Спиши перше і останнє
речення тексту. Підкресли слова – назви дій.
Немає коментарів:
Дописати коментар