Тема : Твої друзі
Мета : формувати уявлення учнів про друзів і дружні взаємини, формувати
навички
культури спілкування, комунікативні вміння, формувати уявлення про правила
товаришування; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити
спільні інтереси з іншими людьми, розвивати психічні
процеси
(пам’ять, увагу, уяву, мислення), розвивати розумові дії (аналізувати і узагальнювати, порівнювати,
встановлювати причинно-
наслідкові
зв’язки);вчити цінувати дружбу ти заохочувати бути справжнім другом, виховувати товариськість, дружелюбність
Повторення
вивченого матеріалу
-
Пригадайте, що ми вивчали на минулому уроці?
-
Хто скаже, що таке спілкування?
-
Як ви думаєте, для чого людині спілкування?
-
Що означає спілкуватися?
-
Які слова потрібно
вживати під час спілкування?
-
Отже, ви запам’ятали правила спілкування, зрозуміли як
потрібно правильно спілкуватися, запам’ятали правила спілкування і дотримуєтесь
їх.
Актуалізація знань
учнів. Мотивація навчальної діяльності.
-
З ким ви найчастіше спілкуєтесь?
-
Чи багато у вас друзів?
-
Про що ви мрієте найбільше? (Діти
хочуть сюрпризів – собаку, машину з пультом управління, книжку, ляльку тощо.)
-
Це хороші подарунки, які можна купити за гроші. Але є те,
чого не купиш за гроші. Що це? (Діти називають: життя, здоров’я, час,
добро, любов, дружба.)
-
Часто вдома чи у школі можна
почути: «Діти, потрібно дружити, бути дружними, дружно гратися, дружно жити».
- Що ж потрібно робити, щоб стати
комусь другом? (Орієнтовні відповіді: турбуватися про друга; намагатися зробити для
нього щось хороше; не сваритися; підтримувати у скрутну хвилину; радіти за
свого друга, поважати його думку тощо.)
-
Однак є така країна, де можна придбати те, що неможливо
купити за гроші. В цю країну може потрапити кожен, але за однієї умови:
потрібно вміти помічати прекрасне в людях, які вас оточують, захоплюватися
їхніми гарними рисами, виявляти доброзичливість до них. Саме цього ми будемо
вчитися на сьогоднішньому уроці.
-
Дружба і друзі починаються з теплого слова і щирої
усмішки. Тож подивіться один на одного, посміхніться. І давайте з таким
настроєм проведемо наш урок, бо тільки в теплі і добрі, в ніжності і щирості
зможе розквітнути наша квітка дружби, яку ми будемо вирощувати увесь урок.
Асоціативний кущ.
Перегляд
мультфільму «Який друг справжній?»
Фізкультхвилинка «Дружби добрий знак»
1.
Вправа «Незакінчене речення»
-
Діти, зараз я буду розпочинати речення, а ви повинні його
продовжити.
Ø Кращий друг –
це той, хто…
Ø Я переживаю,
коли мій друг…
Ø Я радію, коли
мій друг…
Ø Мені приємно,
коли мій друг…
Ø Коли я
виросту, я хочу, щоб мій друг…
Прослуховування
пісні «Дружба»
Домашнє
завдання : скласти розповідь «Мій найкращий друг»
Немає коментарів:
Дописати коментар