24 січ. 2023 р.

Я досліджую світ 2 клас

Тема : Твої друзі

Мета : формувати уявлення учнів про друзів і дружні взаємини, формувати 

навички культури спілкування, комунікативні вміння, формувати уявлення про правила товаришування; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити спільні інтереси з іншими людьми, розвивати психічні 

процеси (пам’ять, увагу, уяву, мислення), розвивати розумові дії  (аналізувати і узагальнювати, порівнювати, встановлювати причинно-

наслідкові зв’язки);вчити цінувати дружбу ти заохочувати бути справжнім другом,  виховувати товариськість, дружелюбність

 Хід уроку

Повторення вивченого матеріалу

-       Пригадайте, що ми вивчали на минулому уроці?

-       Хто скаже, що таке спілкування?

-       Як ви думаєте, для чого людині спілкування?

-       Що означає спілкуватися?

-       Які слова потрібно  вживати під час спілкування?

-       Отже, ви запам’ятали правила спілкування, зрозуміли як потрібно правильно спілкуватися, запам’ятали правила спілкування і дотримуєтесь їх.

Актуалізація знань учнів. Мотивація навчальної діяльності.

-     З ким ви найчастіше спілкуєтесь?

-     Чи багато у вас друзів?

-       Про що ви мрієте найбільше?  (Діти хочуть сюрпризів – собаку, машину з пультом управління, книжку, ляльку тощо.)

 

-       Це хороші подарунки, які можна купити за гроші. Але є те, чого не купиш за гроші. Що це?  (Діти називають: життя, здоров’я, час, добро, любов, дружба.)

-     Часто вдома чи у школі можна почути: «Діти, потрібно дружити, бути дружними, дружно гратися, дружно жити».

-      Що ж потрібно робити, щоб стати комусь другом? (Орієнтовні відповіді: турбуватися про друга; намагатися зробити для нього щось хороше; не сваритися; підтримувати у скрутну хвилину; радіти за свого друга, поважати його думку тощо.)

-       Однак є така країна, де можна придбати те, що неможливо купити за гроші. В цю країну може потрапити кожен, але за однієї умови: потрібно вміти помічати прекрасне в людях, які вас оточують, захоплюватися їхніми гарними рисами, виявляти доброзичливість до них. Саме цього ми будемо вчитися на сьогоднішньому уроці.

 

-       Дружба і друзі починаються з теплого слова і щирої усмішки. Тож подивіться один на одного, посміхніться. І давайте з таким настроєм проведемо наш урок, бо тільки в теплі і добрі, в ніжності і щирості зможе розквітнути наша квітка дружби, яку ми будемо вирощувати увесь урок.

Асоціативний кущ.






Перегляд мультфільму «Який друг справжній?»

Фізкультхвилинка «Дружби добрий знак»

1.     Вправа «Незакінчене речення»

-       Діти, зараз я буду розпочинати речення, а ви повинні його продовжити.

Ø  Кращий друг – це той, хто…

Ø  Я переживаю, коли мій друг…

Ø  Я радію, коли мій друг…

Ø  Мені приємно, коли мій друг…

Ø  Коли я виросту, я хочу, щоб мій друг…

 Хвилинка настрою

Прослуховування пісні «Дружба»

Домашнє завдання : скласти розповідь «Мій найкращий друг»

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Інформатика 2 клас

 Тема : Робота з фотографіями у графічному редакторі